Autorizare activitati economice

PENTRU  OBTINEREA  ACORD  DE  FUNCTIONARE SAU AVIZ PROGRAM DE FUNCTIONARE
PE  SPATIU  PENTRU  AGENTII  ECONOMICI  PERSOANE  JURIDICE SI PERSOANE FIZICE
SUNT  NECESARE  URMATOARELE  ACTE  LA  DOSAR – 1 EXEMPLAR COPIE

Conform prevederilor O.G. nr. 99/2000 si Legii nr. 650/2002

1 – sentinta civila de infiintare a societatii comerciale;

2 – statutul societatii comerciale sau actul constitutiv;

3 – extras de carte funciara(C.F.) al terenului si imobilului unde se afla spatiul pentru care se cere autorizarea;

4 – contract de inchiriere intre proprietarul spatiului si societatea comerciala care solicita autorizarea;

5 – schita spatiului cu mentionarea incaperilor si a suprafetelor unde se desfasoara activitatea;

6 – certificat de inregistrare cu cod unic de inregistrare si nr.registrul comertului;

7 – certificatul constatator de la Registrul Comertului privind declararea si inregistrare a punctului de lucru pentru care se solicita autorizatia;

8 – declaratie privind sediile secundare la D.G.F.P.JUD. SIBIU in cazul cand nr.-ul maxim de personal angajat este de 4 persoane;

9 – sau Certificat de inregistrare fiscala al punctului de lucru in cazul cand sunt 5 sau mai mult de 5 persoane angajate;

10 – acordul scris al coproprietarilor, al vecinilor din dreapta, si  stanga spatiului care se autorizeaza dupa caz; (anexa 6) sau al proprietarilor blocului (daca este cazul)

11 – declaratia pe propria raspundere a solicitantului; (anexa 8.)

12 – declaratie impunere taxa afisaj in scop de reclama si publicitate.

13 – contract privind ridicarea gunoaielor;

14 – dosar cu sina;

15 – dovada achitarii taxei autorizare spatiu conform hcl selimbar

16 – cerere de eliberare a autorizatiei de functionare semnata si stampilata, se completeaza la sediul primariei cand se aduc actele de la nr.1 la nr. 14 inclusiv, pe un formular pus la dispozitie gratuit.

17 – AUTORIZATIE DE SECURITATE LA INCENSIU SAU PUNCT DE VEDERE DE LA ISU

Informatii suplimentare> inspector Romeo Cristea tel. 0720.002.916 (orele 08.00-16.00 luni-joi, vineri orele 08.00-14.00)

  Anexa nr.5 cerere eliberare acord si aviz de functionare (49,0 KiB, 439 hits)

  Anexa nr.6 vecini (29,0 KiB, 350 hits)

  Anexa 8 (28,0 KiB, 406 hits)

  Anexa 10 vizare sau modificare acord sau aviz de functionare (28,5 KiB, 387 hits)

  Anexa nr 11 vizare autorizatie de functionare (13,0 KiB, 363 hits)

  Declaratie detinere Autorizatie/Aviz de securitate la incendiu (14,4 KiB, 248 hits)

PrimariaSelimbar.ro folosește cookies. Continuarea navigării pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close